Name:
Location: tehran, tehran, Iran

Sunday, June 3

غصه ی ماهی و ماه


من یه ماهی ته یک چاه عمیق ، تنهای تنهام
تو ولی مثل یه ماهی توی آسمون پاک
دور و برت پر از ستاره هایی که
.همشون؛ چشمک میزنن به روی ماهت
ولی من این پایینا ؛ دلخوشم به عکس تو
که میفته روی چاه
!همین وبس
.
.
.
می دونی
آخه عاشقت شدم
شعر مینویسم واسه تو
توی آب
ته این چاه عمیق
شعرای نیمه تموم
!هِم!آره میشنوی صدامو؟ شعرای نیمه تموم آبکی؛ نمونَش همین یکی
شبا شعرامو می خونمم واسه تو؟
! نه
واسه عکست که میفته روی چاه
آخه تو از اون بالا حتی منو نمیبینی تا چه برسه که بخوای صدای حقیرمو از ته این چاه عمیق، بشنفی
.
. آره. شبا شعرامو می خونم واسه عکست که میفته روی چاه
.به امید یه نگاه.به امید یه نگاه.........................................
.
.
!زندگیم شده همین
.
.
.
می دونی؟
.یه روز این پایین می میرم
.ته این چاه عمیق تموم می شم
تنهای تنها می میرم.هیشکی منو نمی بینه.مردنمو نمیبینه
،ولی تو
همیشه اون بالایی و
...،اون همه ستاره های رنگارنگ
.حیوونی من! حیوونی من...................................
86/3/13

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

salam
hatman oofhato chek kon emrooz ,man onam bishtare rozo ,lotfan on shodi bego

8:54 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home